Ons team

Xerus gaat verder dan het opstellen van een jaarverslag en het verzorgen van de aangiften. Xerus staat voor een uitgekiende persoonlijke dienstverlening. Voor financieel en fiscaal advies, IT support en verzekeringen ben je bij Xerus aan het juiste adres. Daarnaast staan we garant voor een goede bereikbaarheid en krijg je bij Xerus een vast contactpersoon die volledig op de hoogte is van jouw specifieke situatie.

Vacature

Wij zoeken een nieuwe collega! Ben jij een zelfstandig werkend administrateur met kritische vaardigheden?

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de winst- en verliesrekening, de balans en het verzorgen van fiscale aangiften voor een deel van de klanten.

Kerntaken:

  • Zelfstandig boeken van administraties (inkoop, verkoop, bank, facturering en loonjournaalposten).
  • Controleren van boekhouding.
  • Opstellen van winst- en verliesrekening en balans.
  • Opstellen van fiscale aangiften; IB, btw en Vpb.
  • Uitwerken van winstaangiften.
  • Werk van (junior) administrateur beoordelen.
  • Klanten adviseren over en verzorgen van inrichting van financieel-administratieve processen.
  • Voor eenvoudige vragen gesprekspartner zijn van de klant.
  • Verrichten van ondersteunende werkzaamheden adviseur/relatiebeheerder.

Wie ben jij?

Je beschikt over een Mbo+/Hbo werk- en denkniveau en minimaal over een afgeronde Mbo niveau 4 opleiding in financiële en/of administratieve richting. Daarnaast heb je minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Je bent accuraat, integer en een teamplayer. Daarbij kun je zelfstandig en gestructureerd werken en ben je kritisch. Bovendien heb je een enthousiaste persoonlijkheid. En je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij jou?

Een klein team met professionals die de taal spreken van de ZZP’er en de MKB’er. De mensen binnen deze organisatie bieden naast hun professionaliteit tevens hun enthousiasme voor niet alleen hun eigen vak, maar ook voor die van hun klanten. Dit zorgt voor een prettige samenwerking met de klanten en collega’s onderling. Als bedrijf bieden ze hun klanten maatwerk pakketten aan die naadloos aansluit op de behoefte van ZZP’ers, kleine VvE’s en MKB’ers. Binnen dit bedrijf krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en meer verantwoordelijkheid te verwerven rondom de klantzorg. Ambities om door te groeien naar adviseur/relatiebeheerder zijn welkom.

Solliciteren?

Wil jij deel uitmaken van dit team met enthousiaste medewerkers? Wil jij samen met dit team werken aan de groei van deze onderneming? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stuur je sollicitatie met Curriculum Vitae naar info@aldenhof.nl t.a.v. Joyce van de Kerkhof.